De ervaringen van Peter, Emma en Bieke in Dubai



dinsdag 8 maart 2011

Internationale vrouwendag? Persoonlijke frustratie....

Een kleine frustratie die me van het hart moet... Ik kon er al mee leven dat Peter mijn sponsor is... Ik kon er al (deels) mee leven dat hij toestemming moet geven voor mijn bankkaart en voor mijn rijbewijs... Maar daarnet toch ontploft. Ik belde naar de bank om te vragen of de bankkaart voor Emma klaar is (en ik kon er mee leven dat Peter alle papieren moest tekenen voor die kaart te krijgen). Maar zelfs die info krijg ik niet!!! Nee, Peter moet bellen om te vragen of de kaart van Emma klaar is. Aan mij willen ze die (simpele) info niet geven. Ik werd eventjes zot... Straks moet ik nog toestemming vragen aan Peter om naar toilet te gaan... :-)

Voor de rest alles prima trouwens. Morgenvroeg om 7 uur komen Katrien, Bart en Kevin toe. En donderdag ga ik - samen met 4 andere belgische vrouwen- 100 kg Belgische frieten bakken nav de International Day op de school van Emma. Voor mijn verjaardag een nieuw fototoestel gekregen, dus foto's volgen zeker en vast....

1 opmerking:

  1. Sjonge Bieke, toestemming vragen aan Peter om eens uw gevoeg te doen? Ik zit hier met een 4-potig monster dat me gewoon zit te tergen als ik eens op mijn gemak naar het toilet wil! Voor de rest, ik denk dat het enorm frusterend is om in een iets of wat (vrouwonvriendelijke) samenleving te leven. Groeten aan Emma en Peter

    BeantwoordenVerwijderen