De ervaringen van Peter, Emma en Bieke in Dubai



zaterdag 9 oktober 2010

Geen nieuws...

Dag iedereen,

Vlug een kort berichtje om te zeggen dat we eigenlijk geen nieuws hebben en dat wij dit wel vervelend vinden, maar er ondertussen ons bij neerleggen. Het is nl zo dat de visa van Peter nog niet in orde zijn en zonder visa geen toegang tot de centrale en kan Peter dus niet beginnen werken in Dubai. Normaal gezien vertrekt Peter vrijdag 15 oktober, maar nog altijd afwachten.

En zolang Peter niet weet wanneer hij kan beginnen, kan ik nog niet plannen wanneer ik hem ga bezoeken in Dubai en kan ik dus ook nog geen ticket boeken. En omdat mijn ticket op eigen kosten is, word ik natuurlijk zenuwachtig want de ticketten worden duurder en duurder...

Voor een planner zoals mij dus wel eventjes de klik maken...

Enige dat we al weten is dat Emma en ik op 22 December willen vertrekken. Emma heeft haar laatste examen op 21 december en Peter verjaart op 23 december. We willen dus zeker graag dit samen vieren bij 30 ° (toch even jaloers maken:-)).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten